Den 18 janauari klockan 17.00 kommer UPaDs årsmöte för 2019 hållas på Norrlands nation. Det huvudsakliga syftet för årsmötet är att välja den nya styrelsen för 2019. Dagordningen för årsmötet kommer se ut som följande: Styrelsens förslag till dagordning.

Vi skulle vilja tacka alla som har sökt platser till styrelsen 2019. Valberedningen har tagit alla era ansökningar i beaktning och har kommit fram till vilka kandidater de rekommenderar för respektive post. Dessa rekommendationer hittar ni genom att klicka på följande länk: Valberedningens förslag på nya förtroendevalda och övriga kandidater. Observera dock att det går lika bra att spontant kandidera till samtliga poster under årsmötet! Att sitta vara aktiv i UPaD är inte bara fantastiskt roligt, utan även en utmärkt merit att skriva på CVt, så missa inte den chansen!

Missa inte heller att ta en titt på UPaDs verksamhetsberättelse och ekonomiska berättelse för verksamhetsåret 2018 för att få en bättre inblick i föreningen inför årsmötet. Ifall ni klickar här kan ni också få läsa igenom styrelsens föreslagna propositioner som kommer tas upp på mötet.

Vi ser fram emot att träffa er alla på fredag!
/Styrelsen